Äcklig mat!


Denna maträtt beställde jag in igår när jag var och åt i Sollentuna Centrum, där har dom som flera matställen i ett, precis som kungshallen. Men detta smakade så fruktansvärt dåligt. Köttet var svart och gick inte att skära i, rödvinsåsen smakade blod och bean var bara en klick smör. Men jag kände ändå ett hopp för pommesfritten, för de kan man inte misslyckas med. Men jo de var totalt råa. Jag åt absolut ingenting för det gick verkligen inte. Mår illa när jag tänker på de. Men besök gärna Sollentuna Centrum. Det är super fräscht, en hel del affärer och ican där är super fin. Men beställ inte in nr 4 på Steak House!






Men min käre boyfriend gick och köpte sushi till mig istället, snäll som han är. och den var grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0