Mammamia!

Ber om ursäkt att jag inte hunnit uppdatera bloggen men har haft fullt upp med skola, pojkvän, julpyssel och att bara ta de lungt för de måste man också göra ibland. Det är oerhört viktigt. Men nu är jag iallafall tillbaka :)




Här har vi söndagens middag som min mor bjöd på. Rödvinsås, oxfile, hemgjord potatis rösti och en del grönt. Jag har lovat en vän att börja lägga upp lite enkla mat knep så här kommer ett.

Hur man får till de perfekta köttet?

Stek köttet i stekpanna på vardera sida i 3-4 minuter. Paketera in köttet direkt i ett folie paket där du kryddar. Låt köttet ligga i folie paketet i ca 10 minuter, då tillagas köttet yttligare, och blir perfekt. smaklig måltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0