Veckans bästa dag!

Godmorgon kära bloggläsare. Idag är det helt klart veckans bästa dag FREDAG! Varför inte fira med ett resaturang besök? Jag rekommenderar min favorit restaurang Ett glas. Här planerar jag att äta min första middag som 18 åring med vänner. En bit att åka från Stockholm men såå gott. Är avis på er Norrtälje bor. Jag längtar tills sommar då skärgårds restaurangen Högmarsö Krog öppnar,då lär de bli en hel del besök där kan jag säga. Samma meny som Ett glas, men mitt ute i skärgården på en altan precis vid vattnet, kvälls sol och super trevlig personal.



FÖRRÄTT



Jätteräkor i chili med deras enormt goda vitlöksbröd. Hett.



HUVUDRÄTT





Oxfile, sparris, varm peppartomat, rödvinssky. Tillbehör bea och pomfritt. Deras bea är gudomlig.




EFTERRÄTT



Chockladkaka med hallon sorbet och färska bär. lika söt som den smakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0